Oh, hello my Denmark!
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 coolance i kota.

Go down 
4 posters
Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
coolance

coolance


Liczba postów : 162
Join date : 29/07/2009
Age : 34
Skąd : spain.

coolance i kota. Empty
PisanieTemat: coolance i kota.   coolance i kota. EmptySro Lip 29, 2009 5:44 pm

kot alojzy i rybki też!
Powrót do góry Go down
liam

liam


Liczba postów : 106
Join date : 29/07/2009
Age : 35

coolance i kota. Empty
PisanieTemat: Re: coolance i kota.   coolance i kota. EmptySro Lip 29, 2009 8:57 pm

no tak, więc liam przyszedł do coolance, skoro byli umówieni. i nawet przyniósł wino, tak jak go prosiła, nie zapomniał! pewnie na dodatek jakieś jej ulubione, ale nie znam się na winach, więc pomińmy jakie. okej, więc zapukał kilka razy i czekał aż cool mu otworzy.
Powrót do góry Go down
coolance

coolance


Liczba postów : 162
Join date : 29/07/2009
Age : 34
Skąd : spain.

coolance i kota. Empty
PisanieTemat: Re: coolance i kota.   coolance i kota. EmptySro Lip 29, 2009 9:05 pm

więc coolie tylko szykowała się od godziny,. ale to pominiemy przecież. poszła otworzyć drzwi, całkiem seksownie ubrana. - cześć kochanie, wejdź - wymruczała tylko i wpuściła go do środka, zapewne bardzo się za nim stęskniła, mhm, dawno się nie widzieli. okej, nie nie dawno. raptem jakieś dwa dni.
Powrót do góry Go down
liam

liam


Liczba postów : 106
Join date : 29/07/2009
Age : 35

coolance i kota. Empty
PisanieTemat: Re: coolance i kota.   coolance i kota. EmptySro Lip 29, 2009 9:08 pm